Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, November 13, 2009

Makcik gay

Ada seorang makcik yang mulutnya memang terkenal di kawasan perumahan aku dan dia berkawan dengan mak aku. sering bertandang ke rumah aku pada waktu petang. Setiap kali dia datang, rumah aku akan bertukar kepada suasana konsert hardcore. ini kerana suara dan gelak hilai persis setan beliau membuatkan aku konfius dengan perangai beliau. Suatu hari makcik ini menegur aku dengan suara yang agak besar

makcik: wah!! hizzly sekarang dah dapat kerjakan

aku: a ah (sambil senyum kecil)

makcik: ok la tuh, pasni cari betina kawin lah.

aku: eh nanti dululah duit pun takde lagi.

makcik: oo.. ingatkan gay!..nasib baik

aku: Eh takde la cik. kalau saya gay takan saya senyum lebar tengok tetek anak dara
makcik.

so korang faham-faham sendiri la ending cerita aku ini macam mane eh.

3 comments:

Motokar Kelisa said...

btul ke cerita ni? adakah jwpn yg ko bg tu leh pcaya?

En. Hizzly said...

ikut suka hati hang la nip.. xsuh percaye pun. kang percaya jadi taksub plak.

Alif Iskandar Tareh said...

hahahha hot ke anak dier beb..??

Post a Comment