Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, June 6, 2009

aku

papa pernah ckap dkat aku perubahan boleh berlaku tapi perubahan tidak akan berlaku dlm masa 1 hari.

Dalam umur 22 tahun aku cube berfikir ape yang achivement yang besar pernah aku dapat dalam idup aku. ( pikir dalam 10 minit)

jawapannye tidak ada

time skola dulu pun ibu sering berharap supaya muke aku dpat naik pentas ambik hadiah untuk hari kecermelangan, dari skola rendah smpai skola menengah. smpai sudah aku xnaik

masuk bilik disiplin ade ar

tapi papa dan ibu xpernah putus asa dengan aku, kadang2 aku terpikir aku ni nak jadi ape. lumrah manusia insaf sekejap je then jahat balik. aku pernah ckap kat ibu kenapa ibu xpernah give up dengan aku.

dengan pandangan mata yang xdpat aku ungkapkan ibu menjawab sebab ibu sayang abang dan abang anak yang sulung . aku terdiam

bile tengok anak orang lain baik je semayang pun penuh. aku ni, jgn kate nak semayang dengar azan kat tv pun belum tentu lagi. kadang malu aku nak menegur salah silap adik2 aku sebab aku pun perangai teruk gak

Aku ade sorang kawan bernama taufiq, dulu die pun mcm aku gak asyik2 pikir happy je memanjang, suatu ari die semayang mengerjakan kewajiban sebagai seorang muslim, melihat beliau terdetik hati aku nak berubah niat di hati mmg nak berubah tapi bila????

ckp mmg senang buat tengok

xguna kalo asyik menunding jari je. aku akan cube berubah capai impian yang belum tercapai lagi

impian

1. aku nak beli umah
2. aku nak beli kete
3. aku nak tengok bola kat old trafford
4.kasi duit kat mak aku tiap2 bulan
5. semayang penuh

bile aku pun xtau. kawan2 doa kan tuk aku

No comments:

Post a Comment