Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, June 6, 2009

Poser

bile kawan nak skate aku pun nak skate

bile kawan nak scoter aku pun nak scoter

bile kawan nak hip hop aku pun nak hip hop

bile kawan nak nak indie aku pun indie

bile kawan nak merokok aku pun nak merokok

bile kawan myspace aku pun myspace gak

bile kawan ade ym aku pun nak buat ym gak

bile kawan achive something mula la aku start menipu

bile kawan ade blog aku pun nk blog gak (siap kena tegur mencuri plak)

sampai bile aku nak follow orang. umur makin tue


memang senang nak cop orang poser. tapi diri sendiri xpernah cermin
i guess im a big poser after all..

P/S: terima kasih kepada kawan2 yang selalu menegur dan menasihat slah silap aku.

1 comment:

Igniz said...

standard ar manusia tiru manusia lain..
semua org penah meniru...
tapi kene tgk gak sampai mana kita nak tiru..

and, kita kene pikir, kita suka ke tak dgn apa yg kita buat tu..

yg paling penting, believe in yourself, dude..if u believe in yourself, then people will also believe in you..silap hari bulan, org lain yg nak tiru ko..

insan yg terpuji bukan insan yg tak pernah jatuh. insan terpuji ialah insan yg selalu jatuh, tapi bangun balik serta merta setiap kali dia jatuh.-confucious-

we all learn from mistakes..

penat aku menaip seh.
love and peace, bro.

Post a Comment