Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, June 11, 2009

Devils in my vain Devils in my blood

Seperti yang aku ramalkan si mamat kerinting berbangsa penjajah telah perpindah ke Real madrid (aku tidak mau menyebut nama orang yang tidak mengenang budi)

Untuk pengatahuan korang kelab kesukaan aku dan paling terhandal di muka bumi ini which is MACHESTER UNITED telah banyak menabur jasa kepada si mamat kerinting ini As a diehard fan of MANCHESTER UNITED i really dissapointed whith his decision..

Dari kurus kering ke mamat berotot

Dari xpandai silang bola sampai dah pandai mengayam player (arsenal@arsengal, liverpool@liverfool dan cheasea@ teksi)

Dari player biasa ke player top class hingga mendapat award world best player

Dari pandai main winger kanan sampai pandai main posisi striker

Dari muke muke berjerawat dan gigi berterabur ke muke jambu yang digilai oleh para wanita

Well rugi la die xstay kat kelab ni harap2 die patah kaki (xpuas hati)

Penyokong Kelab lain: habis la Manchester kalah seassion ni
Aku: Senyum sinis dan jari tengah aku persembahkan( jgn pandai2 buat ramalan taik korang)

GLORY-GLORY MANCHESTER UNITED

No comments:

Post a Comment