Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, June 9, 2009

Rahsia kurus

Dahulunya aku seorang lelaki yang gemuk kalo gadis pandang pun mmg xberkenan langsung. sekarang aku dah kurus (xde la kurus sangat) dan Ramai ex-schoolmate bertanya kat aku kenapa aku boleh kurus secara mendadak.

Niat nak kurus ni mmg xpernah trpikir oleh aku yg gemarkan segala mcm makanan.asal ada maknan mmg aku sebat. kalo ape kenduri mmg confirm aku tmbah nasi punye. So camne aku boleh kurus????

Semuanya bermula sewaktu aku Form 2. ade seorang gadis yang baru sahaja berpndah ke sekolah aku namanya ainol nazirah bt suhaimi sampai skang aku ingat nama die dengan bapak die. Bagi aku die mmg lawa, kulit putih, idung mancung, cukup superb bagi aku mmg menepati citarasa keegoan aku la Ramai budak2 lelaki bimbo minat kat dia dan aku pun tergolong dalam team bimbo ni gak.

suatu hari di kantin ketika ainul sedang membeli air tebu member aku menyapa beliau

tawau: wei ari ni hari jadi maswan ko xnak kasi hadiah ke kat die??

Ainul: Ahh!!! buat ape kasi hadiah kat budak gemuk tuh

Aku yang tidak jauh terdengar perbualan diorang terus kaget dibuatnya. muke semua stylo tapi budi bahasa zero dan Baru2 ini aku terserempak dengan ainol dan bfnya.

Ainol(muke penuh jerawat)
Bf (gemuk)

what goes around comes around



2 comments:

Syafiq said...

xpe,sekarang ko ade naza...eh,ke org laen?hahaha

Alif Iskandar Tareh said...

wah letak lagu polaroid terus siot.. hahhaha

geng lelaki bimbo... aku pun tergolong gak doo.. hahahahhaaha

Post a Comment