Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, June 8, 2009

picture

gambar memberi seribu makna

gambar xpernah menipu

Korang setuju x dengan statement ni?

aku x setuju. bcoz dalam dunia yg serba canggih dan moden ni semua benda boleh bikin. setakat nak menipu gambar ni celah gigi je bleh buat. dengan adenya software mcm adope photoshop semua gambar belh di-edit. so dari gambar menarik ke gambar menawan. semuanya boleh dibikin dengan sekelip mate

tapi aku ade seorng kawan yang dulunya hangat bercinta dengan gadis yang ditemui di dlm friendter. setiap ptg die selalu menceritakan betapa sweetnya gadis yang die bru kenal ni. keadaan kawan aku ni dah xterkawal mcm beruk pun ada dan kadang2 terasa hendak aku sepak mukenya sampai aku puas

1 hari 2 die menunjukan gambar gadis tu kat aku

menarik dan sexy

kawan aku senyum bangga

perasaan hati aku (cibai)

die nk jumpe gadis 2. so mlm tu aku temankan die gi dating. kawan aku berpakain agak smart. cam bohjan pun ade gak

bile sampai je kat tempat yang dijanjikan aku dah ternampak gadis 2. baju itam, jeans cerut dan bersipar jepun xubah mcm bohsia. dari jauh nampak ok bile dah dekat2 member aku terus press minyak keta.. sambil menjerit TAK NAK TAK NAK bnyak2 kali. aku bengong melihat gelagat kawan aku. jadi aku membuat kesimpulan jagn percaya kat gambar2 yang dambil secara side sebab bagi aku kalo perempuan suke ambik gambar side die nak sorokkan tiga benda je

1- jerawat yang penuh
2. panau
3.ketumbit atau taik mate

so jage2 jgn cepat percaya

Amcm cun x i?

gambar camni confirm xtertipu

No comments:

Post a Comment