Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, July 19, 2009

best wooo






17 dan 18 july adalah hari yang paling bz dalam idup aku kerana pasukan bola kegemaran aku which is Manchester United bertandang ke Malaysia untuk mengadakan perlawanan persahabatan. Selama 2 ari ni jugak la aku dpat tengok ragam manusia dan segala mcm fesyen untuk aku melihat.

berbalik kepada Machester united. Sudah sedia maklum majoriti peduduk di malaysia ni menyokong Manchester united, dengan melihat kedantangan penyokong yang full house sudah pasti korang mampu membuat kesimpulan. Full house beb. Chealsea pun xfull house bro.

terus terang aku cakap orang kite melihat pemain machester mcm melihat binatang yang rare. tidak kelip mata memandang, yang hanya aku dengar jeritan "whoo" dan tepukan penyokong. bagi pemain malaysia pula aku amat berbangga dengan persembahan mereka. segala effort yang dilakukan telah mengugat defense Manchester. syabas aku ucapkan kepada amri yahya. memang gaji die naik la pasni. Memang aku perpuas hati. perlawanan diantara mereka berkesudahan 3-2 dan sudah semestinya pasukan Manchester united yang menang.

1 comment:

Ebb said...

aduh. muka adikku yang senget. lololol

Post a Comment