Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, May 31, 2010

Satu konsep atau tuntutan?

ada korang perasan awek-awek atau kawan-kawan korang yang dulunya suka "freehair" sekarang ni dah pakai tudung? ada jugak dikalangan mereka yang memakai tudung "on" "of" ikut mood diorang. aku nak kata happy tak jugak sebab aku memang suka tengok awek bertudung atau tak bertudung.kiranya aku memang normal dan memang sahih kejantanan aku ni.

kalau tengok dari jenis tudung, macam-macam style ada. korang nak yuna style, uztazah style, syria style, semua ada. yang menjual kat tepi-tepi jalan or blog pun ada. sampaikan member-member mak aku pun datang rumah menjual tudung racun mak aku suruh beli tudung,semua tak kisah janji ada duit semua jalan.

tapi aku hairan kenapa begitu drastik sekali perubahan awek-awek ni. jadi aku pun bertanya la kepada kawan-kawan perempuan aku dan awek-awek sekiling aku. soalan aku memang ringkas "kenapa kau pakai tudung?".dengan satu soalan aku dapat banyak respon


1. sebab i nampak cantik kalau bertudung
2. sebab bf i suruh
3. rambut i kerinting macam macy gray so nampak buruk
4. sebab yuna pakai tudung
5. i nak buat tudung ni sebagai experiment fesyen
6. i nak cuba-cuba je
7. ntah la
8 kawan-kawan semua pakai takan i sorang tak pakai. fell left out lah

aku ni bukan la orang-orang alim atau ada background didikan agama dari universiti Al-azhar atau cairo tapi dari respond yang aku dapat korang boleh nilai sendiri. betapa banyaknya awek-awek bimbo disekeliling kita ni.

p/s: member mak aku jual tudung tapi dia tak pakai tudung siap dye rambut lagi beb.
ada gaya ada style lah, sukati lu la makcik.

5 comments:

Syafiq said...

nasib baik kite laki,xyah pening psl rambut.hehe

En. Hizzly said...

btul2... rambut buruk pkai je tencho..

Monsieur Hazim said...

oiii!!! keje laaa bai!!!

En. Hizzly said...

hazim: comment benda yang berkaitan. lari tajuk kot

Monsieur Hazim said...

Shahir : hahaha... aku suka awek free hair, x hipokrit...

Post a Comment